If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Това чудо при пълна "ръчка" под 14л/100км няма шанс да ти спадне. Говоря за извънградско само.
Може да вържем един бас примерно за 500лв, че ми я даваш да я ръчкам, ти стоиш до мен на седалката и след 300км да речем зареждаме. Гарантирано под 14л/100км няма никакъв шанс да падне.
За протокола само да спомена - София->Стара Загора с поддържане на магистралата около 200км/ч, където е възможно разбира се, разход по колонка беше 15.8л/100км
Напълно подкрепям колегата
просто другото не звучи логично.......
аз също съм с 2.0 ТБ ,верно не 6 скорости но пък и разликата в килограмите я има,и при сравнително спокойно каране със 130-140 ми е към 9 на 100
Прави ми впечатление това че 6-та е сравнително къса според мен,аз на 200 съм малко над 5к (5200-300)
Моята си е още сток и около 6500 съм 260 по километраж .
Кутията ми е 5 степенната с блокаж. За разход аз над 10 извънградско не съм имал . Със субаро шрх сме на едни обороти около 100км . За извънградско за мотора важи максимата ''колкото повече'' -толкова повече
BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit
Колеги нали знаете , че вашите дизели харчат малко докато са в режим пълнене на турбо ! оттам нагоре разхода в максимални скорости скача... Затова ви гълтат по 14-15 на 100 . Това се наблюдава при всички марки с дизелови мотори. Само не мога да разбера , защо е това недоверие за разхода. Принципно всяка кола гори много когато има рязка газ и после на спирачката !! Аз говоря за поддържане на една газ с определени километри и точно в тези километри този агрегат е по-икономичен от дизела. Това е моето мнение.
Колеги нали знаете , че вашите дизели харчат малко докато са в режим пълнене на турбо ! оттам нагоре разхода в максимални скорости скача... Затова ви гълтат по 14-15 на 100 . Това се наблюдава при всички марки с дизелови мотори. Само не мога да разбера , защо е това недоверие за разхода. Принципно всяка кола гори много когато има рязка газ и после на спирачката !! Аз говоря за поддържане на една газ с определени километри и точно в тези километри този агрегат е по-икономичен от дизела. Това е моето мнение.
Само да ти кажа , че дизела със средна скорост 180 на магистралата харчи 6.8 (грубо сметнато при зареждане до горе) и то 136 коня ясно е, че всеки ще си защитава неговото (тука в тоя форум това е като болест), но аз лично не съм съгласен, че може да е по-икономичен от дизела тоя мотор
Колеги нали знаете , че вашите дизели харчат малко докато са в режим пълнене на турбо ! оттам нагоре разхода в максимални скорости скача... Затова ви гълтат по 14-15 на 100 . Това се наблюдава при всички марки с дизелови мотори. Само не мога да разбера , защо е това недоверие за разхода. Принципно всяка кола гори много когато има рязка газ и после на спирачката !! Аз говоря за поддържане на една газ с определени километри и точно в тези километри този агрегат е по-икономичен от дизела. Това е моето мнение.
А как го измисли това?
Ако под пълен товар бензинов агрегат даде по-малък разход от дизеловия + 40%, поливам се с нафта и се запалвам публично
А как го измисли това?
Ако под пълен товар бензинов агрегат даде по-малък разход от дизеловия + 40%, поливам се с нафта и се запалвам публично
За това ще го напрвиш, трябва да те подгреем предварително. Найстина е така, при пълна стъпка печките почват да харча неимуверно много в сравнение с нормалния им разход, НО не могат да стигнат разхода на бензинов мотор при мачкане.
145 QV ex.
146 Boxer TOTAL ex.
147 T.S. Sele top Lancia Dedra 200016
Comment